Bez loga - bez prostoru

Bez loga - bez prostoru, bez volby, bez práce

Dostupnost:
391 Kč 
vč. DPH
Do obchodu »
home
Doprava ZDARMA

pro objednávky nad 1.500 Kč

sync
Vrácení zboží do 14 dní

zdarma a bez rizika

thumbs-up
Prověřený český obchod

s kvalitními produkty

cart
Nakupujte kdykoli

máme otevřeno 24 hodin denně

Popis produktu

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka – až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.

Více o knize Bez loga - bez prostoru, bez volby, bez práce

  • Název: Bez loga - bez prostoru, bez volby, bez práce
  • Cena: 391 Kč
  • SKU/GTIN/EAN kód: 9788072036714

Podobné produkty

Bez loga - bez prostoru, bez volby, bez práce

Další produkty od výrobce

Prohlédněte si všechny produkty od přední značky .

Možnosti dopravy a platby